Λιποαναρρόφηση: ο πόνος εξαρτάται από την ασθενή

Θα έλεγα ότι η λιποαναρρόφηση είναι μια επέμβαση με ένα επίπεδο πόνου πολύ καλά ανεκτό από τους ασθενείς, με χορήγηση ήπιων αναλγητικών τις πρώτες λίγες ημέρες, ο οποίος εξαρτάται από την περιοχή που θα χειρουργήσουμε.

Βεβαίως, ο τρόπος που αντιλαμβάνεται ο κάθε άνθρωπος τον πόνο είναι διαφορετικός, άρα υπάρχουν διακυμάνσεις που μπορεί να είναι σημαντικές, αλλά εμείς αναφερόμαστε στο μέσο όρο των ασθενών. Η λιποαναρρόφηση δεν περιορίζει τις δραστηριότητες του ασθενούς, μπορεί να γυρίσει στη δουλειά του την επόμενη ημέρα, αν δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική σωματικά, δηλαδή είναι δουλειά γραφείου. Αν όμως είναι πολύ κουραστική ή έχει πολλή ορθοστασία, τον συμβουλεύουμε για 2-3 μέρες να την αποφύγει.

Σε όλους τους ασθενείς χορηγούμε προληπτικά αντιβίωση μετά την επέμβαση και επιπλέον κάποια παυσίπονα και αντιφλεγμονώδη -κυρίως για την αντιφλεγμονώδη δράση τους και λιγότερο για την αναλγητική. Επίσης ενδιάμεσα δίνουμε στους ασθενείς -που αισθάνονται τις πρώτες ημέρες περισσότερο πόνο από τους άλλους- απλά παυσίπονα, για να μην νιώθουν καθόλου πόνο.

VIDEO

ΜΕΝΟΥ

ΓΙΑΤΙ ΕΜΑΣ

Προσήλωση-συνέπεια-ακεραιότητα είναι όσα χαρακτηρίζουν τον πλαστικό χειρουργό Δημήτρη Κεραστάρη. Ο ιατρός δημιούργησε το Kallisti Medical θέλοντας να ασκεί την αισθητική χειρουργική τηρώντας τους ιατρικούς κανόνες με μια τελείως ανθρωποκεντρική προσέγγιση δίνοντας σε κάθε ασθενή όσο χρόνο ο ίδιος χρειάζεται καλύπτοντας τις απορίες του πλήρως και δημιουργώντας μια αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης. Είναι ο προσωπικός σας ιατρός πριν, κατά τη διάρκεια άλλα και μετά την θεραπεία επεμβατική ή μη.
Ο Δρ. Κεραστάρης έχει ήδη στο ενεργητικό του 20 χρόνια χειρουργικής εμπειρίας έχοντας ολοκληρώσει επιτυχώς περισσότερες από 3500 αισθητικές επεμβάσεις σε πρόσωπο και σώμα. Παράλληλα, πιστεύοντας στην συνεχή εξέλιξη στον χώρο της πλαστικής χειρουργικής και ιατρικής αισθητικής ο ιατρός και το έμπειρο προσωπικό του συμμετέχουν σε συνέδρια , workshops και ημερίδες όπου εκπαιδεύονται και ενημερώνονται συνεχώς.
Το Kallisti Medical είναι εξοπλισμένο με τα τελευταίας γενιάς ιατρικά μηχανήματα και Laser ικανά να καλύψουν ένα πολύ μεγάλο εύρος θεραπειών. Ξεκινώντας από την αποτρίχωση και φτάνοντας σε θεραπεία ανάπλασης, αφαίρεσης τατουάζ και αντιμετώπιση δερματικών βλαβών καθώς αποτελούν τα golden standards στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών ιατρικής αισθητικής .
Γιατί στο Kallisti Medical το να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα αποτελεί δέσμευση και προσωπική ευθύνη. Καλλιεργώντας ρεαλιστικές προσδοκίες τόσο στις επεμβατικές όσο και στις μη επεμβατικές θεραπείες τα αποτελέσματα θα είναι εξαιρετικά. Το γεγονός αυτό πιστοποιεί η πληθώρα ικανοποιημένων ασθενών μας, που αναπτύσσουν μια μακροχρόνια σχέση με τον ιατρό.
Στο Kallisti Medical κάθε θεραπεία είναι αυστηρά εξατομικευμένη και προσαρμοσμένη στο θέμα που σας απασχολεί. Βασίζεται στην αντιμετώπιση των αναγκών σας με προσεκτικό σχεδιασμό. Είμαστε πάντοτε δίπλα σας με προσωπική επαφή παρακολουθώντας την εξέλιξη σας με υπευθυνότητα.
Διατηρώντας πάντα τα υψηλά μας standards στις εξειδικευμένες μεθόδους, τα υλικά, και τα μηχανήματα, στο μόνο που κάνουμε έκπτωση είναι οι τιμές. Έτσι μπορεί ο καθένας με πλήρη ασφάλεια να κάνει την θεραπεία που ενδείκνυται στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της ελληνικής αγοράς

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ