Πλαστικός Χειρουργός Dr Κεραστάρης
google-reviews
4,8 / 5

Δευτέρα -Παρασκευή 12:00-20:00

Λιποαναρρόφηση

5 Συμβουλές για να Διατηρήσετε τη Σιλουέτα σας μετά από τη Λιποαναρρόφηση

Η λιποαναρρόφηση είναι η σίγουρη και αξιόπιστη λύση για να αφαιρέσετε το περίσσιο λίπος και να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας. Αποτελεί μία σύγχρονη, ασφαλή και ελάχιστα επεμβατική διαδικασία με άμεσα αποτελέσματα, με την προϋπόθεση ότι πραγματοποιείται από εξειδικευμένο πλαστικό χειρουργό και έμπειρη ιατρική ομάδα.

Η λιποαναρρόφηση εφαρμόζεται σε όλα τα σημεία του σώματος, όπως η κοιλιά, το στήθος, οι γλουτοί, η πλάτη, αλλά και σε πιο δύσκολες περιοχές, όπως ο λαιμός, οι μηροί, οι βραχίονες, τα γόνατα, οι γάμπες, το πηγούνι, τα πλευρά, κτλ. Με τον τρόπο αυτό, δεν σας απαλλάσσει απλώς από το συσσωρευμένο υποδόριο λίπος, αλλά παράλληλα σας προσφέρει και σύσφιξη στην επιλεγμένη περιοχή, βελτιώνει το περίγραμμα του σώματος και δεν προκαλεί τραυματισμούς.

Υπάρχουν 3 τεχνικές λιποαναρρόφησης, η κλασσική, η παλμική και η Vaser Lipo – High Definition, η οποία είναι η πιο σύγχρονη μεταξύ των συγκεκριμένων μεθόδων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, η αρμονία που θα έχει το σώμα μετά την επέμβαση λιποαναρρόφησης θα παραμείνει για πάντα.  Δηλαδή, τα λιποκύτταρα που αφαιρούνται δεν επανέρχονται στην ίδια περιοχή, ούτε πηγαίνουν σε άλλες περιοχές ή πολλαπλασιάζονται. Εάν, λοιπόν, κάποιος παχύνει ή αδυνατίσει, θα αυξομοιωθεί αντίστοιχα ο όγκος των λιποκυττάρων που έχουμε κρατήσει. 

Ποιες είναι λοιπόν οι 5 χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τα αποτελέσματα της λιποαναρρόφησης;

Συμβουλή 1: Καταναλώστε τρόφιμα με χαμηλά λιπαρά και διατηρείστε τη σιλουέτα σας

  • Φρούτα και Λαχανικά. Προτείνεται να καταναλώνετε τα εξής: αβοκάντο, μπανάνα, πορτοκάλια, φράουλες, μήλα, μούρα, νεκταρίνια, ροδάκινα, κεράσια, σταφύλια, καρπούζι, σέλινο, πιπεριές, σπαράγγια, σπανάκι, λάχανο και πατάτες. Ειδικότερα, καταναλώνοντας καρπούζι, σας βοηθάει να διατηρήσετε το λίπος σας σε χαμηλά επίπεδα, καθώς περιέχει το αμινοξύ αργινίνη, το οποίο ενισχύει την καύση του λίπους και διατηρεί το βάρος σας σε φυσιολογικά επίπεδα μετά τη λιποαναρρόφηση.
  • Ψάρια και Θαλασσινά. Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και βοηθούν στην αύξηση του μεταβολισμού. Ακόμη, η κατανάλωση ψαριών και θαλασσινών μπορεί να μειώσει την όρεξη για άλλα λιπαρά τρόφιμα.
  • Όσπρια, όπως τα φασόλια. Είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση του αισθήματος κορεσμού, μειώνοντας έτσι το αίσθημα της πείνας. Έτσι, τα όσπρια βοηθούν στην αποτροπή της ανάπτυξης παχυσαρκίας.
  • Ξηροί Καρποί και Σπόροι. Προσφέρουν μια αίσθηση κορεσμού, καθώς η κατανάλωσή τους βοηθά στην αντιμετώπιση του αισθήματος της πείνας. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες και να διατηρείτε ένα υγιές βάρος.
  • Βιολογικά Προϊόντα. Καλό είναι να επιλέγονται, όταν αυτό είναι εφικτό, βιολογικά φρούτα και λαχανικά, τα οποία δεν περιέχουν ρύπους από τα φυτοφάρμακα και βοηθούν στη διατήρηση της σιλουέτας σας, αυξάνοντας έτσι το μεταβολισμό σας.

 

Λιποαναρρόφηση

Συμβουλή 2: Πιείτε πολλά υγρά, ώστε να παραμένετε ενυδατωμένες/-οι

Ο μεταβολισμός του οργανισμού σας εξαρτιέται και από την κατανάλωση υγρών. Όταν είστε αφυδατωμένες/-οι, τότε καίτε περίπου 2% λιγότερες θερμίδες. Επομένως, χρειάζεται να κάνετε τα εξής:

  • Πιείτε 8 με 10 Ποτήρια Νερό Καθημερινά. Ειδικότερα, αν καταναλώνετε 6 ποτήρια με κρύο νερό καθημερινά, τότε μπορείτε να αυξήσετε το μεταβολισμό σας, καίγοντας περίπου 50 επιπλέον θερμίδες καθημερινά.
  • Πιείτε Γάλα. Αν καταναλώνετε ασβέστιο μέσω γαλακτοκομικών προϊόντων, όπως το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και το αποβουτυρωμένο γάλα, τότε μπορείτε να αυξήσετε το μεταβολισμό και να μειώσετε την απορρόφηση του λίπους από άλλα τρόφιμα.
  • Πιείτε Καφέ. Καθώς ο καφές είναι διεγερτικός για το κεντρικό νευρικό σύστημα, η καθημερινή κατανάλωσή του αυξάνει το μεταβολισμό σας κατά 5 με 8%, καίγοντας περίπου 98 με 174 επιπλέον θερμίδες καθημερινά.
  • Πιείτε Τσάι. Η κατανάλωση τσαγιού μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό σας περίπου κατά 12%.

Συμβουλή 3: Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, σίδηρο και βιταμίνη D

Η πρωτεΐνη είναι σημαντική για τους μύες και το μεταβολισμό του σώματος. Για την αύξηση της κατανάλωσης πρωτεΐνης, μπορείτε να προσθέτετε στα γεύματά σας 90 γραμμάρια άπαχο κρέας ή 2 κουταλιές της σούπας καρύδια ή 240 γραμμάρια γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. Η πρωτεΐνη επιταχύνει την καύση των θερμίδων μέχρι και κατά 35% περίπου μετά το γεύμα.

Αναφορικά με το σίδηρο, είναι απαραίτητος για τη μεταφορά οξυγόνου στους μύες και την καύση του λίπους μετά από τη λιποαναρρόφηση. Η έλλειψή του μπορεί να προκαλέσει ατονία και να μειώσει τον μεταβολισμό. Σημαντικές πηγές σιδήρου είναι το άπαχο κρέας, τα οστρακοειδή, τα φασόλια, το σπανάκι και τα εμπλουτισμένα δημητριακά.

Ακόμη, όσον αφορά τη βιταμίνη D, είναι απαραίτητη για τη διατήρηση του μυϊκού ιστού. Σημαντικές πηγές βιταμίνης D αποτελούν ο τόνος, ο σολομός, τα αυγά, το εμπλουτισμένο γάλα και δημητριακά, καθώς και η ηλιακή ακτινοβολία.

Λιποαναρρόφηση

Συμβουλή 4: Αυξήστε την κατανάλωση των φυτικών ινών

Μερικά είδη φυτικών ινών σας δίνουν τη δυνατότητα να αυξήσετε την καύση του λίπους μέχρι και κατά 30% περίπου. Ακόμη, όσες/-οι τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες μετά από τη λιποαναρρόφηση, σας βοηθάει να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας και το βάρος σας σε φυσιολογικά επίπεδα. Ειδικότερα, προτείνεται να καταναλώνετε καθημερινά 25 περίπου γραμμάρια φυτικών ινών, τα οποία αντιστοιχούν σε 3 περίπου μερίδες λαχανικών και σε 3 περίπου μερίδες φρούτων.

Συμβουλή 5: Να μην μένετε αδρανείς κατά την εργασία σας

Στον χώρο εργασίας, το να κάθεστε ή να είστε όρθιες/-οι, μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την περιφέρεια της μέσης σας και τη φυσική κατάστασή σας. Μάλιστα, αν καθίσετε ακίνητες/-οι για 4 ώρες ή παραπάνω, τότε απενεργοποιείται ένα ένζυμο που ελέγχει το μεταβολισμό του λίπους και της χοληστερόλης στον οργανισμό σας. Για να διατηρήσετε ενεργό αυτό το ένζυμο και μετά από τη λιποαναρρόφηση, ώστε να μην πάρετε ξανά παραπάνω λίπος από το φυσιολογικό, μπορείτε να μειώσετε το χρόνο που περνάτε καθιστοί και να προτιμήσετε να είστε περισσότερο όρθιες/-οι, όπως για παράδειγμα όταν μιλάτε στο τηλέφωνο.

Η λιποαναρρόφηση είναι εδώ, ώστε να σας βοηθήσει να αποκτήσετε το ιδανικό αποτέλεσμα για το σώμα σας. Έτσι, ακολουθώντας και τις παραπάνω 5 χρήσιμες συμβουλές, μπορείτε να διατηρήσετε τα άριστα αποτελέσματά της για πάντα.